@ Hari Mengundi

Monday, March 10, 2008

Pagi Sabtu, 8 Mac 2008..Ibu temankan Ayah pergi mengundi dekat Sek Ren Kota Damansara Seksyen 6 (betul ke nama camni?). Ibu tak mengundi tahun ni sebab nama Ibu nun di Kubang Pasu Kedah. Terlupa nak tukar alamat. Dulu ingat lagi pergi mengundi dengan Puan Donat..siap dapat RM 50..hehe.

Masa pergi mengundi.. Ayah siap pakai logo parti 'ops undi adalah rahsia'. Ibu suruh buka nanti kena tahan pula. Nasib baik Ayah buka betul2 depan tempat nak masuk tu. Ramai gila pancing undi..yang kelakarnya ada yang siap offer Ibu wheelchair. Cess..macam la Ibu ni dah tak larat jalan. Kelakar Ibu dengar.

Em keputusan dah keluar..negeri tercintaku dah ditadbir oleh PAS..tapi Kubang Pasu/Jitra still bawah BN. Tak nak komen banyak2 sebab Ibu pun tak mengundi..dan nnti boleh membawa kepada terover komen. Nanti panas pulak Baby dengar..heh. Klah apa-apa pun sama-samalah berdoa semoga kepimpinan baru dapat membawa perubahan yang baik kepada Malaysia. Amin..

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mrs.R @ Emi said...

Yana..nnt amik produk ape utk set lepas bersalin?
saya tatau lg la...

Yana said...

Yana ambil ubat bersalin dr Klinik Maha kat Alor Setar..mak yang tolong surveykan..nk makan jamu2 ni tak reti sangat..

CT said...

so next time bleh la mengundi di damansara ye...

Mama Safiyyah said...

amin....

miela77 said...

Ngundi...oh ngundi...

Zanna_MamaBatrice said...

supposed dah 2 kali mengundi
tp
until now...x pernah lagi
hu hu hu

me n de alisha said...

tak pernah mengundi lagik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop