@ Minggu Yang Sibuk

Monday, March 24, 2008

Em lama tak mengupdate blog..bz sket coz nenek,uncle n auntie (my mom n adik2) datang melawat. Banyak cite tak diupdate tapi pak ngah Opy bawa kamera g opis pula ari ni. Jadi tak leh nak tempek gambar2 lagi.

Em last week bz siapkan kerja ra..yelah takut terberanak awal pula..maklumlah Ayah lahir masa 8 bulan..Ibu pula lahir 2 minggu awal. Jadi dah mula prepare apa-apa yang patut n siapkan kerja2 yang tertangguh.

Hari Maulidur Rasul..nenek datang (isy..macam tak glamer la panggil nenek..kan mama kan?). Saja nak melawat Ibu n Baby..disamping membawa barut, air selusuh, minyak selusuh, air zam-zam dan minyak untuk Baby. Nanti Ibu post gambar..tak sempat nak ambil lagi.

Malam Khamis tu bawa jalan-jalan kat The Curve dan beli barang dapur kat Tesco. Lepas tu Pak Ngah belanja makan kat Dataran Sunway. Makan sup campur, daging merah, ayam goreng kunyit, sup sayur dan telur dadar. Nyum2..sedap Baby kan? Ibu makan sampai tegak badan2..hehe.

Esoknya bawa pergi OU..tengah sales le katakan..Ibu tak beli barang sangat..cuma beli nursing bra je. Pak Cik Aiman n Mak Su Tiqah le borong sakan. Pastu Mama belikan kitaorang hadiah sorang satu (dah tua-tua pun nak hadiah lagi..hehe). Ibu dapat handbeg, Ayah dapat kemeja dan stoking comel untuk Baby.

Pagi Sabtu hantar Mama balik kat Hentian Duta..maklumlah Ahad tu kerja (Kedah kerja Ahad..). Emm seronok ramai-ramai macam tu..kalau dulu masa belajar..sebulan sekali balik rumah..sekarang dah tak boleh..nasib baik pregnant jadi Mama n Abah datang melawat sebulan sekali. Boleh manja-manja sket..hehe.

4 kawan BabyIbu berkata-kata..:

CT said...

seronokkan bila parent dtg visit kita...:)

Mama Safiyyah said...

masa pregnant mmg masa untuk jd manja.....hehehehe

miela77 said...

Ko aktif juga kesana kesini bawa perut...mesti Ammar nanti aktif gak nie..

me n de alisha said...

memang aktif ibu ni yer...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop