@ Ada bibik?

Wednesday, November 19, 2008

Rumahku ada bibik..hehe..bukan Ibu upah tau..dapat free untuk seminggu..haha..Mak Teh pergi Cuti-cuti Malaysia dan meninggalkan bibiknya di rumah Ibu..

Kak Tamin cari Ammar..heh

Nama bibik..Kak Tamin (anak-anak Mak Teh selamba panggil kicap Tamin)..orangnya sangat rajin..Ibu tak suruh pun..die lipat kain..sapu sampah..kemas dapur (ke die tengok serabut sangat rumah ni..haha)..

Paling best tentulah Ammar..satu hari Kak Tamin mendukungnya..bila Kak Tamin letak je Ammar panggil-panggil..Ibu pun Ammar dah tak heran..Ayah bagitau Kak Tamin jangan dukung sangat..nanti Kak Tamin takde..jenuh Ibu dibuatnya..

Apa-apa pun terima kasih Mak Teh..boleh Ibu buat LISP Ibu dengan aman damai sikit..kena chayok-chayok..emm apa pun seronok bila surirumah ada bibik ni.."senangnya dalam hati..kalau ada bibik hari-hari" (macam lagu P. Ramlee tu..)..ditujukan untuk Ayah..:P

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

miela77 said...

Wah untungnya dpt bibik free...nak gak..nak gak...tp biasanya iela klu my mak jang dtg...tolong2 jaga anak2...bila balik daku titiplah RM skit...wat blanja...heehhe

Zanna_MamaBatrice said...

wah........syok nyer...dpt bibik free...rajin plak tu..bertuah ler badan.......

me n de alisha said...

wah syok nyer dapat bibik free...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop