@ Alhamdullilah

Sunday, November 23, 2008

Alhamdullilah..Ammar sudah baik sepenuhnya..risau sangat Ibu bila Ammar demam macam ni..maklumlah ni first time Ammar demam..suhu naik sampai 40++ darjah celcius..mestilah Ibu risau..Tok Mama dan Tok Abah siap turun KL lagi..Doktor cakap Ammar tak kena infection..demam ni mungkin sebab nak tumbuh gigi..kata Doktor bayi berusia 6 bulan ke atas..selalu demam sebab nak tumbuh gigi..

Apa-apa pun Ibu bersyukur sangat-sangat Ammar dah baik sepenuhnya..dah boleh senyum-senyum..main-main..dan sekarang tengah nak belajar merangkak..tertonggek2..sayang Ammar..muahhh

p/s: terima kasih kepada semua yang mendoakan Ammar..muah2 u too..

4 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Jiey^Mien said...

Alhamdulillah..

Aku Bukan Bidadari said...

Alhamdulillahh.. syukur ya allah..

me n de alisha said...

Alhamdullilah...

Zanna_MamaBatrice said...

alhamdulillah
yana
len kali kalau ammar demam panas lagi
cari oool fever
x pun
sentiasa lap badan, kepala, ketiak and celah peha ammar........kalau critical sangat.......mandi kan tp jgn terus siram kepala...dari kaki bw ke atas..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop