@ Alkisah Ammar

Thursday, November 6, 2008

Alkisah Ammar hujung minggu yang lalu..

Kisah 1: Botak kepala

Dah lama rambut Ammar tak potong..kena botakkan sebab takut bisul Ammar naik balik..Atuk siap datang rumah nak botakkan rambut Ammar..menangis-nangis..agaknya mesin tu panas..die takut kena kepala die..










Ammar sebelum dan selepas botak (lain pula muka Ammar)

Kisah2: Cucuk Pneumococol

Hari Ahad bawa Ammar ke klinik Dr. Chua untuk second Pneumococol injection dan merangkap pemeriksaan Ammar bulan ke enam..Alhamdullilah semuanya ok..berat: 8kg tinggi: 72.3cm..Dr kata berat normal..tinggi pula macam budak umur setahun..emm patutla..semua stoking Ammar dah tak padan..baju pun makin singkat.. takpelah Ammar janji sihat..

Masa cucuk..Ammar menangis sekejap..tapi kemudian berhenti sebab asyik tengok mainan banyak kat bilik Dr. Chua tu..Ibu dah buat keputusan untuk stick dengan Dr. Chua..senang Dr tu nak monitor perkembangan Ammar..lagipun suka cara dia layan Ammar..lembut je..satu lagi..bila check dia agak detail..periksa suhu, buka lampin check bird..siap suh Ammar demo meniarap..hehe..We Luv Dr. Chua..mahal pun takpe Ammar...so..see u next month Dr. Chua..




Muka Ammar lepas kena cucuk..kesian anak Ibu..

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mama Safiyyah said...

kak yayah pun amik cucuk tu masa nak pi mekah.....

Zanna_MamaBatrice said...

sedih jer nengok muka ammar tu
naper?

me n de alisha said...

Alahai kecian Ammar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop