@ Ammar Membebel

Tuesday, November 18, 2008

Sejak balik dari BBQ hari tu..Ammar dah pandai bercakap aka membebel..kalau dulu Ammar suka menjerit je..sekarang dah pandai buu..baa..bla-bla..agaknya masa pergi BBQ itu hari..Ammar belajar daripada Ardini kot..lama juga Dini bercerita kat Ammar itu ini..ramah betul anak dara sorang ni..bagus Ammar..thank you Ardini yang cumill..

Inilah Ardini..

Dini bercerita kat Ammar

Faham ke Ammar?




7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
bestnya masuk entry yang ni pasail baby masuk entry awak juga pasal baby, kak rose rasa rindu sangat nak kan baby lagi, tapi tulah x der rezeki lagi

BabyIbu said...

Insyaallah Kak Rose..Allah akan anugerahkan rezeki pada Kak Rose..Yana n Ammar doakan..Aminnn..

me n de alisha said...

bijak Ammar ni...

Mama Safiyyah said...

masa ni mmg best kan/....

Zanna_MamaBatrice said...

ammar dpt skill baru
time nie yg best layan dia bebel yana
sat lagi dah pandai ckp lagi ler
x terlayan oooo

Mama_Aqish said...

confirm paham...bahasa sesama baby...yang tak faham pin jadi paham...kiter je la tertanya2 ape la yang diorang bualkan tu...

miela77 said...

Baby Qis pun da pandai membebel skrg nie...suka lak dgr nyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop