@ Mamma Mia

Tuesday, November 11, 2008


Semalam tengok citer Mamma Mia! The Movie (tengok DVD je..bukan kat wayang nun ha)..waa..best bangat! Ibu suka..Ibu memang suka tengok citer musical..lebih-lebih lagi lagu dalam cerita ni best2 belaka (lagu-lagu ABBA)..sesiapa yang belum tengok..Ibu cadangkan pergi la tengok..Ayah konon tak suka tapi layan juga sampai pukul 2 pagi..seronok tengok diorang menyanyi dan menari..la la ala ala la tuk...Ibu bagi 4 setengah bintang...best2..!!


Pelakon

Meryl Streep heads the cast of the film, playing the role of single mother Donna Sheridan. Pierce Brosnan, Colin Firth, and Stellan Skarsgård play the three potential fathers to Donna's daughter Sophie (Amanda Seyfried).

Sinopsis
The story of a bride to be, 20-year-old Sophie Sheridan trying to find her real father told using hit songs by the popular '70s group ABBA. Full synopsis





8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

zue said...

yana!! nnt nk pinjam dvd tu buleh???hehe

Kujie said...

tak sempat tgok ...dlm rumah ni lelaki lebih ramai...derang menang..cesss..

BabyIbu said...

zue..ala dah pulangkan dah..tp dah suh mukhlis download..tak puas tgk sekali..nnti dah dapat aku burnkan satu..

kujie..rugi tak tgk..besttt...

asmaa said...

terus saya order ngan member citer nih...ada..DVD

Mama Safiyyah said...

suka nengok citer nih :-)

miela77 said...

lagu2 dia best tapi cite dia biasa je...

azzamoro said...

ni pun aku tak tengok lagi..

Zanna_MamaBatrice said...

zana pun suka layan citer2 camnie
xde ler berat sangat kan story dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop