@ Pregnant Time

Tuesday, November 25, 2008

Tagged from Kak Eina..pregnant time..

1. Berat sebelum mengandung
42 kg

2 .Berat terakhir mengandung sebelum bersalin
54 kg

3. Berat selepas abis pantang
45kg..sekarang balik ke asal 42 kg (tapi kawasan tertentu spare part macam tak turun pun..huhu)

4. Apa yang korang suke makan mase mengandung?
Emm..kek coklat..nasi ayam..ayam masak halia..air kelapa..erkk apa lagi eh..

5. Hospital mana anda bersalin?
Kedah Medical Centre..di Alor Star Kedah..

6. Tunjukkan gambar anda masa pregnant.....at least 5 keping

Masa 5 bulan

7 bulan

37 Minggu (Pagi sebelum bersalin - sungguh sembab mukaku)

errkk..3 jelah ye..gambar lain tidak berapa sesuai untuk tayangan umum..heh:)


Tag
Nana, Yus, Nazuha, mama aqish, ibu rayyan, Jiey Mien, nurul dhia dan supermummy!! Jom tengok balik rupa anda ketika pregnant dulu....

8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

KV said...

kv baru buat tag ni tadi. Hihi

NuRuL DhiA said...

tag yg menarik la!
nnt kite wat kat umah, kat opis xleh upload gambo.
best3.

oli said...

babyibu salin ammar kat alor setar...

asmaa said...

berat 42kg jerk, kecil molek rupanyer babyibu nih...

miela77 said...

daku takut tgk rupaku b4 bersalin...depa kata perutku besar cam kembar je...

Mama_Aqish said...

yana nanti leh la masuk contest Ibu menagdung yang tengah dianjurkan sekarang ni...HOT MAMA...

me n de alisha said...

yer sekarang badan semakin naik selepas bersalin ...huhuhu

Mama Safiyyah said...

keciknya ibu.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop