@ Aidiladha 2008

Saturday, December 13, 2008

Walaupun selalunya raya haji tidaklah semeriah raya puasa (sebab tak ramai yang balik..maklumlah cuti pun sehari je)..namun bagi Ibu raya haji kali ini sama meriahnya dan sama indahnya dengan raya puasa..sebabnya? yelah sebab Ibu raya dengan famili Ibu..di kampung Ibu..masa raya puasa dulu raya di kampung Ayah..meriah tu meriah..tapi lain la skit..takde Mama..takde Abah..feeling pun lain..

Opy, Mama, Abah n Ammar, Mak Tok, Ibu, Ayah, Tiqah dan Aiman

Senyum..

Dah seminggu raya..takde mood pula nak cerita banyak2..hehe..nak tengok lebih gambar dan cerita..klik sofimohd..

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mama Safiyyah said...

bestnye raya kat suasana kampung

me n de alisha said...

Aha memang best kan kalau sesekali dapt berkumpul...

miela77 said...

meriah tul sambutannya...

asmaa said...

mmg best dpt raya kat kampung berkumpul dengan keluarga serta adik beradik...riuh rendah...

Zanna_MamaBatrice said...

meriahnyer yana
sumer sporting plak tu nak bergambar bagai...
walau pun dah berlalu
tetap terasa kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop