@ Kenapa Ibu selalu turun Penang?

Thursday, December 25, 2008

Kenapa Ibu selalu turun Penang?

1. Banyak tempat jalan-jalan..shopping...

Market Chow Rasta

2. Makanan sedap..isykk..terliur pula..

Nyum-nyum

3. Ibu lahir dan dibesarkan di sana..jadi ramai kawan masa kecil di sana..

Bestfriend Ibu time kecil..Ida Kunik

Ibu dok sini time kecil-kecil..

4. Yang paling penting ialah sebab Mak Angkat Ibu di sana (kat Gelugoq)..Ibu panggil Mak..sebab dulu Mak mengasuh dari kecil sampai umur 5 tahun sebelum Ibu pindah ke Jitra..

Mak dan Ammar

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

aMLiNsHaH said...

teringin nya nak mkn nasi kandar kat penang. yana, nanti ko masaklaaaa ajak kitorg serbu umah ko. hehehe!

BabyIbu said...

serbu umah aku boleh jek..tapi bab masak nasi kandaq tu tak dapek la..huhu..(pandai makan jek)

Mama Safiyyah said...

dulu punmama selalu pi penang

Mama_Aqish said...

husband kiter suka no pi penang kalo balik kampung...sebba dari tecik dulu dia dok penang so kengkawan pun ramai kat sana...sonok ada mak angkat kan...mesti lebih kasih sayang...sebab ada 2 mak...

Zanna_MamaBatrice said...

he he he...mmg syok gi penang...
tu belum tambah lagi mandi manda kat laut tu kan...nite market kat feringgi.........pasemboq, nasi kandaq...he he he...

miela77 said...

Daku g penang bila ada hal je...

me n de alisha said...

ish kita g P.Pinang sekali jew...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop