@ Mimpi Sedih

Tuesday, December 2, 2008

Semalam Ibu mimpi..

Ada orang nak ambil Ammar. Pasangan suami isteri. Katanya Ammar anak mereka. Ibu kata Ammar anak Ibu la. Tapi diorang nak ambil juga. Ibu mandikan Ammar..siap-siapkan Ammar. Peluk Ammar rapat2. Lepas tu pasangan tu ambil Ammar. Diorang pergi naik kereta. Ibu menangis..menangis semahu-mahunya..Ibu sayang Ammar..Ibu rindu sangat kat Ammar..macam mana Ibu nak hidup tanpa Ammar..Ibu nangis..nangis..
Ibu tersedar..air mata berlinang-linang..rasa macam betul je mimpi..oh..Ammar dalam pelukan Ibu..Ibu peluk Ammar kuat-kuat..Sayang Ammar..

Sayang Ammar...

P/s: Itulah akibatnya tidur tak basuh kaki..huhu

10 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Aku Bukan Bidadari said...

waaa yana,, mimpi sedih betul..
tapi kan yana orang tua kata..if mimpi sedih u will get something yg bagus cth : impian terlaksa or smething yg best lar..kan mimpi berlawanan..insyallah

Elyn said...

i'allah mmp kan mainan tido.....

Mrs.R @ Emi said...

sy pnah mimpi camtu...bila bgn airmata berlinang2..
tp masa tu baru pregnant 1st time..
xlama lps tu gugur...
ustaz ada ckp, ada kena mengena ngan mimpi tu..

tp yana jgn lak takut..sy nk share jek cite..mintak2 dijauhkan apa yg xdiingini..Amin

miraedora41 said...

huhuhu.. bila aku baca citer ko, aku pun terasa gak sedihnya. takde menda tu..memang ko lupa basuh kaki.. hihihi.. ;-)

BabyIbu said...

Tiara..harap2 macam tula..aminnn

Elyn..hehe..betul..

Emi..erk..minta dijauhkan eh..aminn

Mirah..memang tak basuh kaki pun..uhuk..

Zanna_MamaBatrice said...

so touching lorr yana
iskh...kalau ler benar terjadi kan
sure kita x leh terima hakikat tu...
sedangkan berjauhan ngan anak gi kursus pun cam apa rasanyer...nie kan plak ada org nak ambil...ooo tidaaakkkkkk

Mama Safiyyah said...

ish...tak bestlah mimpi mcmni

me n de alisha said...

ish takut lah...

Mama_Aqish said...

orang kata mimpi tu hanya mainan tidok sebab kalo sebelum tidok kiter asyik dok pikir sesuatu perkara mesti akan termasuk dalam mimpi....tapi tak tau la betul ke tak...tu teori je

miela77 said...

x brani nak cite pasal mimpi nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop