@ Pertandingan Bayi Comel 2009

Wednesday, December 24, 2008

Majalah Pa & Ma telah menganjurkan Pertandingan Bayi Comel 2009..jadi marilah ramai-ramai kita memeriahkan kotak pos Pa & Ma..untuk maklumat lanjut silala beli Majalah Pa & Ma ye..

Tarikh tutup: April 2009
Perlu hantar 2 keping gambar close up baby

Thank You

9 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Anasfadilah said...

ziyyad tak boleh masuk la,pasal dia tak comel

dia hensem

hahahampesss!

:: !zyan :: said...

cepat2 anta gamba ammar! dia sgt chomeyl tu :)

nnt auntie izyan vote. haha..ley ke nak vote?

BabyIbu said...

Dila..hensem lagi leh menang tu..hehe

Izyan..Ammar tak photogenic..macham je..tp antar juga..syok2..hehe..

Fauzi said...

Saya nak tanya kpd sesiapa yg ada pengalaman atau tau mengenai Pertandingan Bayi Comel anjuran Pa&Ma tuh. JIKA terpilih, apakah aktiviti/perkara yang akan disuruh oleh pihak Pa&Ma dalam menentukan juara Bayi Comel? Kalau anda tau, boleh tolong email saya di NINJA20(a)MobileIRC.net? Terima kasih :)

Mama Safiyyah said...

suka baca Pa & Ma

miela77 said...

Ala dah lepas..mesti x perasan...

me n de alisha said...

aha dah lepas lah tarikh tu...

asmaa said...

teringin nak masuk tp awal2 mesti kena rejec...hehehe...majalah pa n ma menimbun kat umah adalah...:)

me n de alisha said...

nanti leh hantar gambar lagi ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop