@ Ops..

Tuesday, February 10, 2009

Firstly..Ibu baru perasan yang ada gambar sensored rupanya pagi tadi..huhu..(pagi tadi main tempek je kan)..haha..makanya harusla gambar itu ditarik balik..kuang-kuang..bak kata Auntie Zue..18sx..terlepas pandang pula..nampak Ammar je tak nampak pula apa yang Ammar tengah buat..hukhuk..

Kedua..esok pagi Ibu dan Ammar nak pergi buat..



Hehe..buat apa? pergi mana? tungguuuu...

P/s: Ibu tak suka hari Rabu..huhu..kenapa Ibu tak suka? Sebab ada kelas malam..maknanya lewat balik jemput Ammar..kesian sayang..

11 kawan BabyIbu berkata-kata..:

mummy_adam said...

xperasan plak gambar tu 18sx.. tp bila terkenang2 balik yer jgk.. patutlah muka ammar hepi jer.. hehe.. :P

best nyer.. ammar nak jalan2.. nak celebrate besday yer??

Anasfadilah said...

wahhh!ammar nak p mana?

Jasfyra said...

nak p jalan jauh ni..best2.xsabar nk tunggu apdet jalan2

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam ibu

ibu nak gi jejln yek ..

nanti update tau gi mana???

kakngah said...

hehhee.. kite perasan ammar buat ape, cuma ingtkn mmg sj ibu tepek gambo tu..

Elyn said...

wah turn ammar plak nk pi berjln ek.....

Mama Safiyyah said...

jln2....best!

miela77 said...

bila la kami berpeluang nak g jalan2 overseas ek...langkawi pun kategori overseas kan? ahaks...

Zanna_MamaBatrice said...

passport nak gi mana tu...he he he...
nak gi cuti2 erk....

me n de alisha said...

buat pasport nak g jalan-jalan...

Mama_Aqish said...

sonot tecik2 laie dah ada passport ek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop