@ Salah Makan?

Tuesday, February 10, 2009


Em cuti 3 hari ni semua kerja tak jalan..blog pun tak larat nk update..huhu..sebab apa? sebab 3 hari sakit perut..adehh..agaknya hari Jumaat tu ada makan koeytiow beli di pasar malam...perut tak tahan kot..takde le c****-b**** pun cuma memulas je..huhu..sakitnya macam kena contraction nak bersalin..huhu..

Mula-mula Ibu tahankan je..ingat nanti baikla tu..lagipun tengok Ammar ok je..tak jangkit sakit perut daripada Ibu..tapi dah masuk hari Isnin masih sakit..tak boleh jadi..Selasa dah kerja..nak tak nak kena le jumpa Dr juga..



Dr kata memang salah makan..so bagi ubat pun namanya salah makan..hehe..


Pastu alang-alang dah pergi klinik Ibu minta ubat multivitamin dan kalsium untuk Ibu..yelah bila menyusu semua zat dah diambil Ammar..dah la Ibu ni jenis kurang makan..Dr bagi ubat Prenavit (multivitamin + kalsium untuk ibu-ibu yang menyusu)..

P/s: Harap hari ni dah tak sakit..

10 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mummy Dasy said...

semoga cepat sembuh

Mommy lyna said...

ammar... buat ape tuuuu

~~ciklinn~~ said...

alahai ciannyer..dah ok lom??

zue said...

18sx laa gmbr ammar ni..hehe

Mama Safiyyah said...

prenavit mmg bagus...

miela77 said...

iela paling takut makan tomyam campur udang...sahih akan ke klinik, sakit perut...

Mama_Aqish said...

lengkali kena hati2 memilih makanan....kalo dah start sakit perut memmang memulas2 la jadinyer

Zanna_MamaBatrice said...

emmm
seksa kan kalu salah makan
dlm perut tu cam kena cucuk2 jerrr.......

me n de alisha said...

berhati-hati bila makan yer...huhuhu

Anne said...

huhuhu..paling tak suka makan ubat-ubatan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop