@ F.I.V.E

Thursday, March 5, 2009

Tagged by Nana: Five


1. What were you doing five years ago?

Kat UTM..tengah final year dan tengah ronggeng2..wahh rindunya saat itu..teringat naik motor tiga orang sebab nak g cafe tengok AF (masa tu AF2..zahiid bestt..ahai!!)

2. What were the 5 things on your to do list today?

  • Siapkan soalan final (lagi susah nak buat soalan dari jawab soalan..huhu)
  • Draf paper (Dah bersawang papernya..bila tah nak siap)
  • Kemas meja (Meja cinonet; jadi kena kemas sehari dua kali..kalau tak takde tempat nak letak barang..)
  • Brunch (lapar nih)
  • Marks paper student (Borinkkkk!!)


3. What are 5 snacks that you enjoy?

  • Twisties
  • Pringles
  • Keropok (keropok ikan biasa)
  • Kentang goreng
  • Kit Kat
    (Yes..Ibu adalah peminat makanan ringan..ayah dah warning suruh stop takut nanti Ammar ikut perangai Ibu..kat rumah dah berenti tapi kat opis makan skit2 (peace Ayah!!))



4. What are 5 jobs you've had?

  • Pembantu Exam (1999
  • Freelance Web Developer (Canggih bunyinya..haha)
  • Freelance buat assignment untuk cikgu yang sambung belajar (sekarang dah terror bab psikologi, sejarah, sains, kaedah mengajar budak..hehe)
  • RA (2005; 2007-2008)
  • Surirumah yang tak berapa berjaya (2008)


5. Tag 5 person and who are they?
- Mama Aqish
- Azza
- Kak Eina
- Elyn
- Tiara
- Anasdila
- lagi..eh terlebih sudah..sesiapa nak silakan..

11 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Aku Bukan Bidadari said...

kalo buat dapat hadiah tak?? lalalalalallalalalaa

Mama_Aqish said...

ALAMAK TERKENA LA PLAK...TAK PE2 NANTI KITE JAWAB EK....YANAN PUN KENA JAWAB HUTANG TAG YANG KITA BAGI ARI TU...K...

azzamoro said...

heheh.. banyak ni aku nak type jawab tag ni..:P

~~ciklinn~~ said...

saya pun suka twisties

donat said...

naik moto 3 org yee..a ah..slaloo paling mantap and meyakinkan klu rumie la yang bawak..klu aku, rasa gayat je sbb kaki tak sampai..hua2x.

Mama Safiyyah said...

seronok baca tag org....boleh kenal lebih dekat ngan org yg jawab tag tu kan....

miela77 said...

Next five years i'll be a milionare

asmaa said...

tag lima lah plak...semuanya lima... lima...lima...lima...

me n de alisha said...

nice answer...:)

Zanna_MamaBatrice said...

kekadang kalau xde modal nak buat entry
layan tag pun bestkan yana

azzamoro said...

i like twisties..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop