@ Kenangan Terindah

Wednesday, April 22, 2009


Esok 23/4/2009 adalah hari yang paling bermakna dalam hidup Ibu..kenapa? sebab pada tarikh ini..setahun yang lepas..Ibu telah selamat melahirkan Ammar..tak sangka dah setahun Baby Ibu ni..sekejap kan? daripada lahir..dalam keadaan merah..kecil..sekarang dah boleh berjalan (oh ye lupa nak cerita Ammar dah boleh jalan..tapi lesen P lagi)..emm teringat masa mula-mula pegang Ammar kat hospital..menitis air mata..macam tak percaya..aku dah ada anak sekarang..heh

Walaupun penat bekerja sepanjang hari..bila balik tengok Ammar senyum kat Ibu..hilang rasa penat..walaupun Ammar suka tolong Ibu 'mengemas' tapi bila Ammar peluk Ibu..hilang rasa tensen Ibu..walaupun Ammar suka menangis tapi bila Ammar panggil Ibu..hilang rasa marah Ibu..walaupun Ammar kadang-kadang bikin Ibu panas..tapi bila Ammar kiss Ibu..terus sejuk hati Ibu..

Betul la orang kata..anak ni penawar hati..Ibu janji ye sayang..Ibu buat yang terbaik untuk didik Ammar jadi insan yang berguna..baik..taat pada Allah..emm sayang sangat-sangat Ammar..muahhhh



Gambar kenangan sewaktu Ammar lahir

19 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Zuhaini said...

alhamdulillah... tahniah! heppy birthday! x da nak buat potong kek ke...? :)

MeL said...

happy 1st bday ammar! jgn lp update gambar nnti ye ;)

PadNani~~{@ said...

Happy 1st birthday baby Ammar cayang..mmuuaahhs
moga Ammar sihat n ceria2 selalu di samping ibu ayah tercinta*_*

pantasnya masa berlalu...
ku rindu saat merah Hafiy ku jua...

Elyn said...

happy besday ammar!!! kiss muah muah tuk ammar.....

cepat je masa berlalu dh pun sthn !!!

eiNa said...

ammar...epi 1st birthday!!

dari Aira. :)

Farah said...

hihi memang kenangan terindah....happy birthday ammar!!

Anasfadilah said...

happy birthday ammar..kejap je rasa kan yana?

PuteriGunungTahan said...

~~ epi 1st bday ammar..b a good boy..muah..auntie zen also love u.. :-)

Intan said...

Tahniah & happy birthday to Ammar! Mudah-mudahan menjadi anak yg soleh :)

Mama Farish said...

Happy Birthday Ammar!!
Unty doakan Ammar sihat selalu...

Ibu wt birthday party ke?

yaya said...

ermm dah besar ammar erk..skjap jer..w'pon kita letih tp bila tgk wajah anak nie hilang segala keletihan kan...nyway bby kita pon dah 7bln..

oli said...

comelnya baby ammar

Mama Safiyyah said...

benarlah kata orang...anak pembawa bahagia....

miela77 said...

Kenangan terindah daku adalah semasa melahirkan Baby Qis...setelah 7 tahun menanti...

miela77 said...

Detik melahirkan adalah detik terindah pada setiap insan..

Mama_Aqish said...

teringat kenangan masa baru melahirkan anak syok kan...sejuk je mata memandang bila kali pertama anak kita keluar melihat dunia...tup2 kejap je anak kita dah membesar...bile nak tambah sorang lagi plak???

me n de alisha said...

comel nyer Ammar ...macam cina...

asmaa said...

bila tengok muka bby memang seronok dan sejuk jerk hati dpt lihat muka anak2...

Zanna_MamaBatrice said...

harta paling berharga dlm hidup kita kan yana
x kan boleh di tukar ganti dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop