@ Basikal Baru

Friday, July 3, 2009

Disebabkan Ammar sangat suka mengejar basikal orang lain di taman-taman..maka Tok Mama menghadiahkan Ammar basikal biru yang comel..basikal ni sesuai la untuk baya-baya Ammar..kita boleh tolak since diorang tak pandai kayuh lagi..gambar ni masa baru dapat..baik je duduk..tak sampai 15 minit..abis tunggang terbalik basikal tu dikerjakannya..tu tak kira Ammar pun sama tunggang terbalik..huhu..



Tq Tok Mama and Tok Abah..Luv u...

24 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Zanna_MamaBatrice said...

basikal baru
warna biru

Zanna_MamaBatrice said...

sure ammar tengah excited ngan basikal baru kan...

Zanna_MamaBatrice said...

xpe...slow..now ibu tolak
nanti2 ammar dah pandai kayuh
tinggal ler ibu kat belakang

Zanna_MamaBatrice said...

batrice nyer kaler oren....meriah gitew...ammar nye rtu cam cousin batrice nyer ......

miezaniera said...

samala dengan si Qasrina..sekejap je leh duduk atas basikal Tok dia beli tu pastu tunggang trbalik la basikal tu dibuatnye..hehe ;D ops basikal Qasrina warna merah ;D

Puan Iza said...

cantiknya basikal ammar...

miela77 said...

Sukanyer ammar dpt basikal baru. Nanti bg cik iela tumpang ek... To yana, selamat bercuti...moga selamat pergi dan balik.

Puan Iza said...

memang nak cari satu utk haikal camni...senang....kalo tak reto kayuh pun leh tolak kan ibu? :-)

Puan Iza said...

ni mesti jenama my dear kan?...

Elyn said...

ammar wafiq pun dh ade beskal.... nnt leh main same2 ek!!

liwaniel said...

seronokla dia ade basikal baru ye

eiNa said...

ammar,aira nak pnjam beskal bleh?

me n de alisha said...

comelnyer basikal Ammar nih...

me n de alisha said...

baik-baik tau Ammar jangan tunggang laju-laju tau....

me n de alisha said...

kira Ammar ni dah dapat lesen L lah ni kan...

Sherry said...

hehe.. seronoknya

asmaa said...

dapat basikal biru lagi ammar...
hati-hati yer...pandang kiri kanan :)

Mama_Aqish said...

wah sonot ammar dapat beskal baru...same cam basikal kak aqish la....ammar warna biru kak aqish warna hijau....nakal tol ammar ni dok kejo basikal orang lain kat taman ek

donat said...

hehe,damia pun dah ade basikal.tok mi dia beli. kawan tu baru nak bulih duduk,dah ade basikal. hahha

azzamoro said...

aku baru nak carik basikal ni untuk airyll.. kene kumpul duit tabung nih..

azzamoro said...

hoi donut, letak pic damia naik basikal, aku nak tengok..

Mama Safiyyah said...

bestnya ammar.....kak yayah pun ada beskal macamtu....tp kaler oren :-)

MamaDamia said...

hmm hehe,nnti aku aku soh yana upload.eh yana tmpg blog ko la.tk psl2 byk plak entry damia dlm ni.haha

Anne said...

Basikal ammar Sama ngan basikal anak aunty.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop