@ Berita Ringkas

Friday, July 10, 2009

Salam

Berita ringkas..

BabyIbu Giveaway: Top Commentator dapat sponsor..

Yeeayyyy..

Dari siapa?

Rahsia dulu..

Apa?

Ibu akan bagitau minggu depan..

Soalan paling best..

BERAPA?

Campur yang Ibu bagi..akan ada hadiah untuk
TOP TEN COMMENTATOR
..

waa..

Ibu suka..apa lagi kekawan..cepat comment (tp ikut rules la eh)..

Sekian berita di tengah hari Jumaat

adios

19 kawan BabyIbu berkata-kata..:

eiNa said...

yeay.. 10 jek?
top 15 la yana!! kak ina duk no 14 tu... tak penah2 menang apa pun nih..huwaaaaaa... nak menang jugak!!

aci dak komen lama2 punya entry??
hahahaa

BabyIbu said...

hehe..kn tgg spondor lain la camtu..komen yang lama2 pn boleh..chayok kak ina..smpat kejar lagi..btw..macam mana aira? ks kn gigit ritu?

Sherry said...

seronoknya :)

eiNa said...

kesan geget yg lebam tu dh ilang dah.. =D
tapi mak budak tu mendiamkan diri terus.. huhh..

azzamoro said...

ala..aku kene menggiatkan usaha ni..

me n de alisha said...

waaa best nyer ibu ni, ni yang lebih bersemangat ni...

miela77 said...

Wah...ada tambahan hadiah? Yana ko memang baik hati...k.iela email td dapat tak?

Puan Iza said...

best...best...hadiah ada byk.....sampai 10 je ke?...tambah lah lagi :-)

AyuArjuna BiGoshh said...

baguslah ibu dapat banyak sponsor...wahhh

Zanna_MamaBatrice said...

hoooreeeyyyy
tak dpt 1st top commentor pun x per ler...x terkejar rasanyer...
jadiler kalu dpt jadi top 10

murah rezeki yana
murah rezeki yg lelain gark...
he he he

Elyn said...

saye nak!!!! hihihi

asmaa said...

to 10 ?
syukur alhamdulillah....ada yg nak sponsor...sapelah tu...semoga allah murahkan rezeki mereka

jom kita berusaha lagi :)

Mama_Aqish said...

woho...dapat gak ...tak terkejar dah ni kalo nak jadi top comment...satu entry satu komen....

MamaDamia said...

kene ari2 tgk blog ang le ni.haha

Puan Iza said...

hehehehe....mmg wajib hari2 tgk blog babyibu nie...:-)

Mama Safiyyah said...

waaaa....bestnyer bestnyer.....tahniah ibu!

eezah said...

bestnya...baiknya ibu dapat sponsor lagi!

azzamoro said...

aku nak tunggu tempat pertama..hehe

Anne said...

baru hari ni terperasaan contest ni.. tinggal 2 minggu je lagi. :) boleh lagi ke ni..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop