@ Emel dari Hong Kong

Friday, July 24, 2009

Salam ibu and ammar,

ni gambar ayah kat hong kong..


yang dengan uncle tu kat kedai Wai Kee. nama uncle tu Omar..

specialty dia roasted duck dengan lamb curry..


yang gambar ayah tapau tu, roasted duck rice dengan kuah lamb curry..

satu lagi tu cafe dekat tingkat 5 masjid ammar..



masjid Ammar..

dua2 dekat area wan chai road..


yang durian tu dekat pasar malam wan chai road jugak..

bnyk jual benda2 fresh..

seafood semua hidup2..

sayuran n buah-buahan semua fresh..



Till then..

11 kawan BabyIbu berkata-kata..:

eezah said...

ayah ammar gi hong kong lah ya..dapat gi masjid ammar lagi.nasib baik kat sana senang nak cari makanan halal kan..

BabyIbu said...

ha ah..hong kong..kedai ni tahu masa tengok cite yang farah af jadi pengacara tu..heh

Elyn said...

owh pi hong kong.... sane senang kan nk cr mknn halal..... kite pun tgk cite Farah AF :D

miela77 said...

cian ko yana tinggal ngan ammar je ek..tapi orait la ur hubby rajin g overseas...at least slalu dpt cenderahati yg best2...daku x merasa la...huhuhu...'

pekabar ammar ari nie...

Mama Safiyyah said...

wow....ammar ada masjid kat HK.....hhehehehe cute!

Zanna_MamaBatrice said...

wah...
ayah dah antar kabar berita kat ibu yerkk

ayah pun dah cam rupa org sana dah

zh-ena said...

sama yea ngan namew bby yana..

asmaa said...

alhamdulillah selamat ayah ammar kat sana...semoga selamat balik kepangkuan keluarga...

Le Chevalier said...

ayah ammar ni dah pass ccie ker belum???

Puan Iza said...

ooo pi hong kong rupanya......

fazilzura said...

sonok cuti2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop