@ Supplement untuk Ibu?

Tuesday, July 7, 2009

Ibu rasa Ibu kena cari supplement la..

Badan Ibu dah makin ringan..

Timbang hari tu..41kg je..

Bukan setakat underweight..dah kronik..

kalu rendah okle..orang panggil kecil molek..

ni tinggi 165cm..namanya kurus keding tau..

dengan Ammar menyusu badan tak berenti..

dan tak duduk diam ke sana sini..

pulak tu Ibu ni jenis makan sikit..

makan pun ala-ala makanan hospital..(lauk sejenis..kaler putih2)..

tu kata kawan Ibu la..huhu..

ada kawan Ibu suggest Bidadari..

kalau breastfeed boleh ke?

ke ada supplement lain lagi bagus?

ada cadangan?

tengok..macam mana Ibu tak makin kurus..mengejar Ammar jek..

18 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Zanna_MamaBatrice said...

alahai yana
bertuahnyer badan...comel jer...x risau gemuk pun..

tp tu arrr.....ringannyer lah hai
yana nie tinggi gark yerk...zana yg 162 nie pun dah tinggi...yana 165....lagi ler tinggi....

try ler ambil weight gain ker....mana tahu boleh naik...hubby zana ambil satu tin naik 5 kg

Farah said...

uishh aah awak dah underweight sbb kite pon tinggi 165cm jugak tp berat 51kg cukup2 makan je..
tp bf mmg buat badan jadi sekeping la walau dah makan byk gile..

bidadari ni ok je sbb kite pon amik ..takde ganggu bf tp die tak membantu pon menaikkan berat badan..rasanye ibu kena makan lebih skit kot!

DYLA said...

sonoknya badan susah nak naik. kite yg gebu ni susah nak kuncup..

Puan Iza said...

Alahai.....bestnya badan tak naik2.....tak yah risau gemukkan kalo mkn byk :-)

babyibu nie mmg tinggi yea....

A'ah lah cuba try weight gain...mana tau naik berat tu...

Elyn said...

mak aii kuwus nyer... meh i bg daging lebih i sikit kat u yana.....

BD utk tambah tenaga bule la yana .... tp tuk tambah berat badan tidak bule....

azzamoro said...

giler aa yana..ko lg keping dari harituh ker?

eiNa said...

yana!! series 41kg jerk?
ish ish... makan byk skit lewww...

~~ciklinn~~ said...

ibu meh amikk lemak2 yg ado kat bdn linn nie... hehehheheheh

bestnyer camtu.... linn ni lak duk tahan2 mkn takut gumukss.. huhuhuh

Putra Mama said...

senang jer nak tmbh berat bdn.. pregnant lg skali.. confirm berat bdn naik.. ;)

miela77 said...

Iela ada wat jus noni...pati mengkudu...sebotol RM40...bagus utk kesihatan dan byk penyakit...klu minat email iela kat Miela.77@gmail.com

miezaniera said...

produk bidadari agak gelemer jugak n tk salah mencuba.sy pernah cuba tp bukan utk tambah berat la..hehe cuba la dulu..;D

mummy_adam said...

huhu..kurus nyer.. apa petua kurus..hehehe

sya pun pernah minum bidadari nie..mmg tambahkan tenaga, kalau nak gemuk xpasti lah..coz sya nak kurus..;)

me n de alisha said...

huhuhu..best nyer badan kurus, cam kita badan bulat...makan sikit jew terus bulat , huhuhu

Mama_Aqish said...

sonoknyer la kalo badan kiter pun kurus macam yana tak yah nak diet2....penat kejar ammar sebab dia dah pandai jalan...memang camtu....bebudak kalo dah dapat kaki memang tak ingat punyer

Mama Safiyyah said...

alahai.....mama ni bertungkus lumus nak bg kurus.....trylah alpha lipid.......mama rekemen sangat.....ramai dah minum and kata rasa best lepas seminggu cuba...

asmaa said...

kesin kat bbyibu...
ammar dah semakin besar,jd semakin aktifkan...mmg kita akan mengejar anak2 :)

saya mkn produk HPA...utk memberi tenaga...

selamat suvery babyibu

Mama_Aqish said...

yana dah dapt ke supp tu?sian yana badan dah la tecik moleh dengan ammar yang dah lasak tu memang 2 kali ganda la penatnyer

Anne said...

yana runsing sebab kurus sy pula runcing sebab gemuk.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop