@ Pasang Kabinet

Saturday, August 8, 2009

Hari ni orang datang pasang kabinet..

wallaaa...

Ibu suka..

Tak sabar tunggu hasilnya..

Lori angkut kabinet

Untuk kabinet baju

Untuk kabinet dapur


Untuk dapur lagi..

Susah rupanya nak pasang..

Habis berdebu satu rumah..

Sib baik cheq pasang siap-siap..

Tunggu hari Isnin Ibu upload gambar..

jangan kata korang..

Ibu pun tak sabar nak tengok..


P/s: Banyak melabur harap berbaloila ye Mr Ng (Agen Kabinet tu la..hehe)

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

me n de alisha said...

aha memang tak sabar rasa nyer nak tgk hasil pemasangan :)

zailamohamad said...

wah..xsabar rasenya nak tengok hasil keje Mr Ng tu;) mesti puas hati kan??
Mahal x amik ngan dia??

eezah said...

excited nak tgk ni! ammar jangan kacau ye:)

Elyn said...

cepat2 x sabar nk tengok gak ni!!

Farah said...

nak tgk jugak hasilnye hehe

zh-ena said...

mcm maner la bila dh siap pasang kan

nurul_or said...

tak sabar nk tgok hasilnye mn tau leh cri ilham tuk rmh baru sya nnt :-) tapi nk tau gak brp kos nye ea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop