@ Projek Ammar dan Ayah

Sunday, September 6, 2009

Inilah adalah projek Ammar dan ayahnya tiap-tiap petang..naik motor pusing-pusing..Ammar suka betul naik motor..kalau naik memang tak nak turunla..huhu..Ibu sebenarnya sangat tak suka kasi Ammar naik motor ni..bahaya tau..tapi Ayah kata ok ja..Ammar tiap kali naik akan pegang side mirror tu kuat-kuat..tapi yelah Ibu risau juga..

Makanya tiap kali Ayah bawa Ammar..memaang Ibu bebel..bawa slow2..korner tu baik2..pegang Ammar tu..huhu..yelah..dahla tak pakai helmet kan..huhu..hari tu Ayah dah pergi cari tapi takde..hanya ada untuk budak 7 tahun macam tu..nak tak kasi bawa terus..kesian lak Ammar asyik tunjuk motor..tu Ibu bagi dengan syarat bawa baik-baik..kadang-kadang Ibu ikut pegang Ammar..huhu..apa nak buat Ayah dan anak geng rempit..huhu

Ammar bergaya dengan motor Ayah..haiihh anak Ibu ni..

6 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Lailati Mohd said...

amboi2.best naik moto.tapi hati2.

eezah said...

hati2 ya ammar sebab anak kita dulu mcam ammar gak suka naik motor tapi pastikan ingat gear motor sentiasa free sebab anak kita dulu pernah terlajak sebab ada gear lagi suka ati jer pulas (budak2 mana tau kan..)mujur ada ayah dia..kalu tidak..:(

liana said...

wah seronotnya dia naikmotor.tp kena hati2lah ek coz ammar x pakai helmet....hannah pun sibuk nak naik motor kalau nmpk motor...tp kitorg xder motor..

Elyn said...

wafiq penakut motor!!! i nk letak kat motor meraung hahahaha

Diana Jamil said...

hala..beshnya..

e!ya said...

ammar same jer..mcm bby kita..ermm umur belom ckop 1year dah terer naik moto...ayah dia gak yg ajar..tp yg paling sonok tgk..pegang side mirror mcm org bsq jer..ish anak2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop