@ Bismillahhirrahmanirrahim..

Saturday, October 3, 2009

Malam ni nak p melawat peserta pertandingan Si Comel Berbaju Raya..

Alhamdullilah sambutan sangat memberangsangkan..

Buat masa ni dah lebih 100..

Lagi 2 minggu contest akan berlangsung..

So yang belum join apa lagi..

Tarik Nafasssss...

Nak p terjahhhh...

P/s: Harap Ammar tidur aman damai tak kacau Ibu menerjah..hehe

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

zh-ena said...

masih lg nak belek gambo maner nak letak..

Honey said...

Kalau tak menang dapat hadiah misteri pun okey lah ...

sya said...

Tak menang pun takpe...sesekali join contest camni...seronok...ni 1st time sya join...

BabyIbu said...

zh-ena..belek jangan tak belek..tp jgn lupa join ye..

Honey..hehe..klik bnyak2 leh dapat hadiah misteri..

Sya..emm ha ah..dr sini dapat kenal ramai bloggers..tu yang best buat contest ni..

Honey said...

Tu yang saya confuse tu ... Nak klik bebanyak kat mana ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop