@ Gastrik Attack!!

Monday, October 5, 2009

Dari semalam kena gastrik..

Dah lama tak kena ni..

Satu hari badan lembik je..

Nak demam..nak muntah..sakit kepala..sakit pinggang..

Semua ada..

Angin banyak dalam badan agaknya..

Teringat first trimester masa mengandung Ammar dulu..

Macam ni la rasanya..

Huhu..

P/s: Mengenangkan ni..KIV jap la pregnant..buat PhD dulu..huhu..

10 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Farah said...

saya pon kena serangan gastrik! tak tahan pedih perut..mcmmane nak kuarkan angin byk2 tu ek..

Liana said...

Pernah kena dulu... tak nak kena lagi... Sy tak pasti ler boleh ker tak kat orang lain. Sy makan halia... hehehe... Selalu sy buat... ayam goreng halia... apa2 jer masak letak halia!

unlisted_one said...

Hye, Salam kenal,..

Kalau nk elak gastrik ni, agak2 dah sampai waktu mkn tapi tak dpt nak mkn lagi, at least makan gula2, boleh cover jgk tu utk sementara.

BabyIbu said...

emm sellau cari halia gak..ptg ni masak ayam masak halia la..tak tahan angin ni..huhu

fazilzura said...

Salam

gastrik tu dh sebati dgn zura.. wakakakak.. dh berbelas2 thn sakit.. leps kawin & ada nak kurg ler skit.kalau x dulu nk skolah pun susah .. tp syukur ada jgk ler segulung diploma...

just kene jaga mkn, bnyak rest.. x leh susah2 ati key

Noy said...

sekrg ni mcm ramai bloggers yg preggy..bst taw...noy ni gak yg belum ader rezeki lagi...

zh-ena said...

jgn lupa mkn ubat..klu kena mmg pedih tak ingat la kan perut tu kan

Ada Ayrissa said...

huhu..gastrik mmg xleh tahan...

azzamoro said...

isk aku tak pernah kena. ko dah pi klinik lom?

ieda said...

sesuatu yg akak paling takut .. mujur x pernah kena ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop