@ Open house?

Thursday, October 1, 2009

Ramai yang bertanya open house BabyIbu..

Plannya nak buat di rumah baru..

Tapi pindahnya pun belum..

Kenapa belum?

Kawasan rumah tu baru..

Jadi baru ada sorang dua pindah..

Makanya takut la Ibu nak pindah..

Dahle berdua je dengan Ammar siang hari..

Perompak sekarang ni bukan setakat merompak..

Tapi main kelar la toreh la..

Huhu..takut Ibu..

Eh mengarut ke lain pula..

Pasal open house..

Tunggu Ibu pindah rumah baru ye..

Pastu tu baru leh buat..

Nanti Ibu war-warkan..

Rumah sekarang kurang sesuwai..

P/s: Doa2 la Ibu murah rezeki..aminnn

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mama_Aqish said...

wah...sonotnyer...kalo ada kiter nak pi jugak..

Elyn said...

eh igt kan u dh pindah yana..... lom rupenyer.

saveme_zero said...

klu tak ramai lg kat situ,jgn la pindah lg..mlm2 nak tido pun takot.

d i d a said...

area mana yana? bukan apa kot2 nnt wat open hse sng nak dtg..hihi

cik mEeKO said...

open house?...

umah 'mak kan ada... ehehehe

zh-ena said...

klu nak buat jemput la ena erk

BabyIbu said...

Mama-Aqis..ooh Airyn mestila kita jemput..

Elyn..bulum lagi..huhu

saveme_zero..ha ah..tu yg tak pndah..sunyi sepi..takut je..

dida..kota damnsara..ok2 nnti mai tau..

cik meeko sayang..umah mak close house la taun ni..huhu

zh-ena..ok..yana dah masukkan dalam list

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop