@ Tahniah!

Wednesday, October 21, 2009

Tahniah to my brother sempena konvonya baru-baru ni..di Uitm Shah Alam..Ibu tak dapat pergi..maklumlah takkan nak usung si Ammar tu pulak kat sana..macam tak sesuai je kan..apa-apa pun tahniah Aiman..dan semoga maju jaya dalam hidup!! Aminn...


Teringat time konvo dulu..

Tahniah pada semua!!

With Mama, Abah dan Opy

Inilah dua ekor kumbang di taman kami..erk campur Ammar jadi tiga..hehe..ada orang kata satu macam Zizan satu macam Nabil..hehe..peace jangan maree aa...

8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mama Qaseh said...

Last friday pon my SIL convo UiTM gak..Saya angkut je Qaseh ke sana..alhamdulillah dia well behaved. Cuma si mama dia penat gile la dukung dia..melayan dia..

fazilzura said...

TAHIAH tuk bro mu ibu..

adik2 zura pun baru abis konvo

Dania's mummy said...

klu dtg sini, boleh la cari saya... heheheeh... tapi parking x boleh tolong la....

Farah said...

mama kamu nampak sangat muda :D

Kamsiah said...

yg kiri tu sebiji mcm zizan la..

Naz-Segalanya disini said...

btol kata kamsiah..yg pki ribbon tu mcm zizan

Azizul said...

Congrats to Aiman !!..

Elyn said...

teringat masa adik i convo kat sini dulu ......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop