@ Cute Baby Legging

Monday, November 23, 2009

Sebenarnya dah lama Ibu minat legging style ni. Dah lama cari akhirnya ketemu jua. Dipersembahkan..



Sangat comel kan? Ibu beli ni di SnoringKidz. Kat SnoringKidz bukan setakat ada legging dan romper malah baju dan gaun-gaun pun comel-conel belaka.




Ok jom Ammar test drive sikit..tak tahulah mak tak menyempat ke anak yang tak menyempat ni..huhu..


Ammar tunggu penuh sabar nak pakai seluar cute ni


Ammar..posing sikit..tunjuk bontot..

Tara..nampak kecik je anak Ibu ni..nasib baik legging ni very very cute..emm sesiapa yang berminat bolehla kunjungi..SnoringKidz ye..happy shopping!!

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

lailasani said...

comeylnyeeeee......

AiNeRzA said...

cantik...cantik...

Elyn said...

tak pernah trykan wafiq pakai legging lagik. cntk pulak tgk ammar pakai cute je hhuhuh

eezah said...

alahai comelnya legging ammar..ada gak berkira2 nak beli legging ni..

Syamila said...

legging ni mmg cantik..sya pun beli for my girl...cute sgt...he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop