@ Meja Untuk Anak Anda

Wednesday, November 4, 2009

Ibu tengah survey meja untuk Ammar..yelah senang Ammar nak membaca dan bermain..cuma yelah..Ayah sibuk maka tak sempat nak pergi kedai..kebetulan pula..one of my friend jual meja ni..meja ni dibuat di Taiwan untuk US market..nama mejanya..2 in 1 Round Building Blocks Table..wah menarik ni tau..meh kita tengok featurenya sikit:

4 storage space for building blocks

Table top cover - flat surface


Rough Surface – fits building blocks

Easy to assemble and dismantle

Packaging


Kids proof durability.

Made in Taiwan for US market

SIZE: 29in ( diameter) x 19 in ( high)


Harga untuk reader BabyIbu: RM199.00 (n/p:RM299)


kalau berminat email: tottutors@gmail.com

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

MaJoRiTy MaMa said...
This comment has been removed by the author.
eezah said...

cantik jugak meja tu yana..yang penting ciri-ciri keselamatannya..

asmaa said...

pelbagai guna meja tu ye...bagus

Anonymous said...

bestnyer meja ni...nak beli jugak la nnti...tp tu la, anak pun tgh lasak ni - kang di panjatnya pulak meja tu..

Oyis said...

oo kalo saya jd yana, saya beli aje. skang mmg tgh carikan meja mcm tu la kat aisyah, sbb nya dia suka nak lukis2... so biar dia lukis secara proper, atas meja. in a way, it's like disciplining them and instilling good habits in children

This is .... said...

erm, boleh tahan harganya yek.. sama macam meja makan rumah saya yang beli kat ikea tu.. hehehe

Elyn said...

1st time i tgk meja mcm ni!! harga pun no bad gak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop