@ Tunggu ye..

Wednesday, November 4, 2009

Keputusan pemenang ditangguhkan sekejap..harap bersabar ye..Ibu akan umumkan esok ye.. Ibu tengah tunggu keputusan daripada juri..dan memandangkan Ayah outstation ke Kuching..Ibu agak sibuk entertain anak bujang Ibu yang tersayang (yang dapat perangai suka menangis melalak sekuat-kuatnya sejak balik Cameron ni..huhu)..

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

CuTeMiUt78 said...

alahai... napa tu.. nangis.. kesian

eiNa said...

belajar kat Aira ke ammar??

eezah said...

ciannya ammar..rindu ayah ya..tak comel lah ammar nangis je..

Elyn said...

ammar meh main ngan wafiq la... takmo naness2

Liana said...

Ibu, pasal Ammar menangis tu... Ummi pun mengahadapi masalah yang sama! Kalo tak dapat/tak dilayan/ dia punya menangis kuat cam kena pukul jer.. Sampai jiran sebelah rumah pun tegur... Agaknya memang budak nak membesar cam ni kot...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop