@ Ucapan Untukmu

Sunday, November 29, 2009

Belum terlambat rasanya nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua. Di kesempatan ini juga nak memohon maaf andai ada salah dan silap (terkasar bahasa atau terhutang apa-apa), diharap sudi memaafkan dan andai kata terhutang sudilah memberitahu agar hutang boleh dibayar. 




Beberapa hari tak terupdate sebab balik ke Kuala Pilah pada pagi Khamis, malam tadi baru balik ke sini. Itulah akibatnya bila tiada berukband (Ibu nak cari satula lepas ni, susah pula rasanya bila tiada Internet untuk beberapa hari..huhu). Tapi mana lagi elok ye..Celcom ke Maxis?

Banyak cerita yang nak diupdate tapi tak tahula apa yang Ibu sibuk sangat ni. Rasa macam 24 jam tu tak cukup je. keke. Mungkin masa bujang dulu kita boleh atur masa kita. Bila nak buat kerja, bila nak tidur. Tak makan pun takpe, tak tidur pun takde sape nak kisah. Tapi sekarang ni dah tak boleh, bila mengantuk pun tak boleh tidur dan bila tak mengantuk pun boleh tertidur (ni angkara menyusu Ammar ni). Dah tak boleh nak budget masa betul-betul lagi. Tapi takpelah, Ibu redha dan pasrah, kita ikut flow jelah ye. Hehe. K will update later citer raya. Bubbye. (En Ammar dah menangis)..

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

eezah said...

samalah kita pun baru balik dari kampung..sampai umh je terus bukak blog..dah jadi addict pulak..hehehe..

~Love Says It All~ said...

KELAS MAKEUP DI SERI KEMBANGAN 6TH DEC & SHAH ALAM 20TH DEC MASIH ADA KOSONG! SMS 0162128740 UTK REG. TEMPAT TERHAD!

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM

Elyn said...

salam aidiladha yana!!

hiks penangan blog betui kan??

mypapit said...

pakai Celcom la best, coverage meluas, byk tempat support 3G/EDGE. maxis not so...

CuTeMiUt78 said...

eemmm tu la kan.. sepi je rasa bila takde tenet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop