@ Baby Prints Mementos

Thursday, January 7, 2010

Tahukan anda apa itu baby prints? Ia merupakan satu alat di mana anda boleh menyimpan kesan tapak tangan dan kaki bayi anda sebagai kenangan.





Menarik bukan? Semestinya semua ibu bapa hendak menyimpan kenangan anak anda sewaktu masih kecil. Macam Ammar, rasanya dulu tapak kakinya sebesar ibu jari Ibu je, kecil, lembut dan comel. Sedar tak sedar sekarang dah hampir dua tahun dan sudah besar panjang. Tapak kakinya sekarang kalau pijak Ibu bolehla tahan. Huhu.

Mula-mula dulu Ibu pernah survey juga. Yelah teringin juga kan. Tapi harganya boleh tahan. Dalam RM70 ke RM180. Ayah kata tengok je sarung tangan dan kaki masa Ammar baby dulu. Sama je. Adeh Ayah. Itu macam pun boleh ke? Huhu.

P/s: Sesiapa berminat bolehla jengok BabyJaya, Baby Print jenama Baby Art.

6 kawan BabyIbu berkata-kata..:

fazilzura said...

tu ler, ada jgk tgk ... tp sgt2 ler mahal nyeeeeee

nurul aziyana said...

org laki mmg gtu...hehehhee..cute tp mmg mahal..

unlisted_one said...

harga memang mahal sikit,..tapi kenangan tuh..menarik2..

hubby i pun sama, dia tak rasa benda2 mcm ni relevan..hehe

ibunafis said...

mmm,mahalnye baby prints nih..xpe la yana,kita imbau kenangan nengok sarung tgn/kaki depa je la..

cahya said...

cahya br buat foot print anak cahya..
kebetulan terbaca entry ni...
kat sini,ada byk jenis..
cahya beli yg jenis clay.. €9.99..
lebih kurang rm50 mcm tu..

http://cahya-schatz.blogspot.com/2010/01/tapak-kaki.html

Mama_Aqish said...

wah....cantik lah sungguh natural gitu...kan best kalo dapat wat satu untuk anak kiter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop