@ Bila Ibu dapat C****

Tuesday, January 12, 2010

Alhamdullilah..rezeki berblog. Ibu dapat C. Bukan satu tapi dua tau. Waaa Ibu sangat suka. Boleh senyum sengih sorang-sorang macam kerang busuk bila tengok C dan C tu. Hehe. Maklumlah kalau nak beli sendiri tidakla mampu kan. Huhu. Apa yang C tu...layan...




P/s: Ibu tunjuk kotak je ye..yang betul-betul biarlah rahsia..

18 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Drama Mama said...

wahh yana, bestnya! baik hati betul sapa yang bagi kat u tu. i nak jugakkk! :-p

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Farah said...

bess tul sampai 2! alalala tunjuk pon takpe :P

Elyn said...

ini lagi behs dpt skali 2!!! jeles hokay!!

mummy_adam said...

wah besh nyer.. sapa yg bagi.. nak jugak boley :)

This is .... said...

wow, best tu, coach free..

BabyIbu said...

DramaMama - ha mmg best..keke..ala2 dream come true..tp pemberi suh rahsiakn la..

Farah - keke..malu la nak tunjuk..

Elyn- Boleh pakai duit angpow u dapat beli C juga..hehe

Ena - tu yang pemberi tu takut yana bagitau tu kot..keke

Emy - best2 (hadiah harijadi in advanced..keke)

eiNa said...

siapakah pemberinya?
ke adiah besday in advance yana?! kan besday yana dh dekat gak nih..

AyuArjuna BiGoshh said...

bestnya..saya Kotak C pun tak dapat..huhu

ibu 2AZ said...

wah..best2x..tunjuk kotak pun i dah like..huhu

AMIEROZIANA said...

dapat kotak pun jadilah heheheh

sangat jeles....hehehe

~~@lyci@~~ said...

best best best ...

tunjuk ar isik kotak tu :)

miemiey said...

happy kan..mesti laa..hihi..bertuah bdn sape laa yg baik hati bg tu...

Mummy Zara Sofea said...

bestnye kak.....

isabelle said...

u menang yg bank islan tu ker?
ke hubs bagi hadiah?
whoaaa...syoknyaaaaaa

eezah said...

bestnya hadiah tu..

mummYaeesh said...

chop2, ni hadiah menang contest ke ape? klu contest, contest ape ek??marah ni ..gitew..hahaha

iEfa said...

bestnyerrr...wink wink...aper rahsia :D

idah said...

wah best nyer...
nak tengok gak isinya...
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop