@ Temuduga SLAB/SLAI

Wednesday, January 20, 2010

Esok Ibu ada temuduga untuk SLAB/SLAI. Doakan Ibu berjaya ye. Dalam hati ni tuhan saja yang tahu dup dap dup dap. Ibu memang macam ni sikit bila nak interview. Rasa macam rama-rama dalam perut. Huhu. Wish me all the best ya.



Masa Google Ibu jumpa doa menghadapi temuduga ni. Just nak share.

DOA MENGHADAPI TEMUDUGA:
Wahai Tuhanku,
Aku memohon pertolongan dengan Mu dan aku menyerah diri kepada Mu. Wahai Tuhanku, mudahkanlah untukku kesukaran pekerjaanku dan mudahkanlah untukku kesukaran perjalananku dan rezekikanlah daku kebajikan lebih banyak dari yang aku minta dan palingkanlah daripadaku segala kejahatan. Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku, dan mudahkanlah urusanku. Wahai Tuhanku, bahwasanya aku memohon pemeliharaan Mu dan mempertaruhkan kepada Mu diriku, agamaku, ahliku dan kerabatkerabatku dan segala nikmat yang telah * saudari/saudara * berikan kepadaku dan kepada mereka, baik mengenai akhirat mau pun mengenai dunia, peliharakanlah kami semua dari segala kejahatan, wahai Tuhan yang mulia. Aku akui kesucian Mu wahai Tuhanku..Amin..

17 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Imma said...

Yana...GOOD LUCK yeah...wish u all the best..

Lamanyaa rasa tak sembang ngan Yana kat YM..yer laa takut plak mengganggu Yana..Anyway..may all the success will be yours.. ;-)

ibuayu said...

Good Luck

Le Chevalier said...

bon courage....

eiNa said...

amin... semoga bejaya!!

umminabilah said...

gud luck...jawab leklok

Huda said...

gud luck yer kak! selawat n doa banyak2 :)

anin said...

god luck..akak nk smbg master ke phd???

Mama_Aqish said...

good luck yana....ape2 nanti kasi tau ek...

mummy_adam said...

good luck!!

idah said...

good luck akak...
all the best..
SLAB/SLAI tu apa??

atfina said...

babyibu..dont be nervous. we know that you are good..tgk ajelah blog you yg very informative nih.. you've got all the knowledge and very resourceful..be confident er! gud luck..!

Imma said...

hi yana..hw's yr intvw..?? my sis pon intvw jgk..dia seeking 4 new job..wish u all ada laa rzki msg2..aminnn..

Oyis said...

i thought u were already on a scholarship? ke kita silap baca daaa..?

all the best tho! :)

Anonymous said...

hi assalamualaikum..
i terjumpa blog u ni time browse on SLAB/SLAI...
walaupon dah setahun berlalu...i just nak tanya...SLAB/SLAI UM tuu...biasenyer mcm mana nak apply yer..?? apply thru faculty or university yerr...?? harap2 u bole reply...thanks...

_miss sha

BabyIbu said...

waalaikummussalam

apply through faculty. minta borang kat faculty mana nak minta. hntar kat sana. selalu pemilihan hujung tahun. harap membantu.

Anonymous said...

thanks for the info..
:)
all the best for ur pHd!!

Anonymous said...

thanks for the info..
nway best of luck for ur phD!!
:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop