@ Cuba teka kat mana?

Wednesday, March 10, 2010

Soalan: Cuba anda teka kat mana ni? Cantikkan..

Jawapannya: Inilah tempat Ayah nak pergi esok. Waaa Ibu jeles ok! Nak ikut la Ayah..duduk dalam beg boleh? Huhu.

8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Elyn said...

italy ke??

lin muhamad said...

san francisco? cam kenal je bridge tuh.kakaka..mcamla situ je ada jembatan tuh.

lin muhamad said...

jap teka sekali lagi..portugal..hehe ntah betui ke dak

isabelle said...

syoknya.
titik la ubat doraemon, biar jadi kecik..leh dok dlm poket...save tiket flight.hehe

AshAnas said...

mnta doraemon buka pintu ajaib tu la, ntah ape namenye... hehe...

np yana xikut?

BabyIbu said...

ya betul lin..portugal..

isabelle..kalau boleh korang semua yana ajak pergi..keke. Teringat beg doraemon yang boleh letak barang tu.

ashanas..company trip. staff sahaja. huhu kedekut punya company.

eiNa said...

kampeni trip pi italy? huihhh.. cam tu pun kedekut gi ke yana, seb baik dia x ajak p genting jek... :P

Diyana Zulkifli said...

wah,best2.awat ang tk pi weh?ateng pun ikutkan ade company trip pi phuket bln ni.tp tak jadi pi.sbb aku ngamuk tak bg dia pi.minta maafla,bini dia ni baik sikit ja dr singa betina.

*phuket?oh,no no no..aku mmg buruk sangka skitla bile pi siam ni,tak bawa famili.kak kung kap..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop