@ Penat pindah + pindah penat

Monday, March 29, 2010

Ingatkan mengemas nak pindah tu dah cukup penat. Rupanya nak unpack tu lagi penat. Huhu. Checklist kemas rumah pada pukul 4.20 pagi ni (Setelah berpindah pagi Sabtu nan lalu):

Ruang tamu: Drill and pasang tv (tak dapat siaran ni)
Ruang Makan: Done
Dapur: Done
Stor: Done
Bilik Tamu: Done
Bilik Master: Drill
Tangga: Drill safety gate
Bilik study: Macam kapal pecah..tak sanggup nak masuk lagi..huhu

Gambar? Nanti la ye. Hdset punya charger pun tak tahu kat mana. Dah sehari tak ber'on'. Huhuuuu. Memang lepas ni kalau takde sebab munasabab yang penting tak nak berpindah randah lagi. Mau patah pinggang. 


5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

ieda said...

mengemas mmg labih tension drp packing barang..saya dah banyak kali pindah randah..tahun depan sekali lg kot.utk kurangkan tension biasanya saya label kt kotak tu/tulis apa barang yg ada dlm tu...senang nak cari.
selamat mengemas..

nadja said...

ehhehe samer la kita baru pindah tapi sayer dah 3 minggu tu pun ader barang belum unpack lagi.. letih sangat dengan bawa perut lagi.. nasib baik ader helper kecik leh la tlg angkat barang sket-sket heeheh

Muhammad Adam Rayyan said...

bila dah abes ngemas tu, mesti rasa berbaloi-baloi tgk ghumah dah lawa.

ada wat haus warming ka nanti? bley dtg makan free tgk umah beso.. hehe

Zulaikha Mohamad said...

haha..kiteorg yg dh berbulan2 ni pon still ade lg brg dlm kotak yg tak unpack.. hehe.. :D

Lin said...

wa ya..mesti ade rase syahdu nk tinggalkn rumah lama..nak2 kt part "bilik Ammar tercipta.."
eheheheh
anyway..selamat berkemas bebeh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop