@ Giveaway BabyIbu bakal menjelma..

Friday, April 9, 2010

Alhamdullilah. rezeki korang. Giveaway BabyIbu akan datang tak lama lagi. Sponsor dah dapat. Tengah nak finalize hadiah lepas tu cara contest pula. Insyaallah bulan ni juga ya. Tungguuuu..

Jangan click lagi just stay tune..hehe

P/s: Ada suggestion untuk giveaway ni? Ibu dah ada idea tapi mana tau korang ada idea lebih bernas?

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Hanz said...

takder idea nak contribute-lah Liyana..harap2 berkesempatan join..hopefully bukan contest gambar2 coz me tak pandai amik gambar..hahaha..

miemiey said...

harap2 anak2 yang umor 7 tahun keatas leh join....kalau yg perlukan gambar aksi laa..tapi kalau giveaway saya tguuuuu

Imma said...

haaa..best best best..
cecepat sikit announce apa giveaway nyaa..hehehe..xsabaq laa pulak.. ;-)

idah said...

wah...menarik ni...boleh mencuba nasib lagi...hehehehe

~~@lyci@~~ said...

wahh, xsabar ni... cpt Ibu...

maszmadi said...

xder idea la... tp kalu leh nak joint nnti...hehe

akmafaizal said...

wah..best3..nak join gak nnt.tak kisah le apa pun.. tapi klau ade pertandingan anak2 seiras ngan ibu dia ke ngan ayah dia time kecik..ok gak..haha :P

leh gak tgk gambo ayah n ibu time baby, mesti tomei3 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop