@ Kena Sambar

Friday, April 30, 2010

Semalam hujan lebat beserta petir dan kilat yang sabung menyabung. Sebelum ni pernah jadi tapi ok je. Semalam mungkin yang paling kuat kot. Elektrik kena tendang. Ibu pula tak teringat nak cabut semua plug (yelah sebelum ni dok apartment ok je) - bad me. Dan akibatnya..

  • Banyak lampu tak boleh on
  • Wireles modem meletup
  • LCD TV baru kesayangan Ibu tak leh on (huhu)

Ibu perasan juga lampu jalan semua mati dan banyak pagar elektrik jiran tak leh buka. Agaknya laluan elektrik kot rumah kami ni. MIL membebel sebab tak cabut plug. Huhu nak buat macam mana tak teringat. Takpelah pengajaran untuk next time.



P/s: Tadi Telekom dah datang baiki Wireless, petang ni tunggu orang baiki TV pula..

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

nurulazham said...

wah..ni sama kes dgn nurul jugak hari tu nih...huhuhu

cik me3ko said...

ayorkkkkk...

tak leh nk layan tibi la malam ni..
kes kes kes... tu ar.. dok ngadap lagi tibi kesayangan tu..

fazilzura said...

huhuhu mmg pun . smlm kilat sgt2 le kuat & banyakkk ..

dh le zura balik keje naik moto , mmg berserah smbil baca doa yg patut time balik tu .. cz redah ujan .. dgn petir tu smbor cm kat sebelah jek .. jantung rs nak tercabut...

** gambo petir tu cm samo ler

~ZuE~ said...

ehh apesal mcm xder lighting arrester babe smpi cm tu skali huhu..

Oyis said...

ya Allah takutnya. nasib baik org telekom tu dtg baiki wireless cpt. kalo x mmg mati kutu la yana di hari minggu / cuti buruh, TV x leh bukak, internet x leh on hehehe

atoyis said...

kak su pulak tiap kali kilat mesti selamatkan wireles modem dlu..lupa pulak yg lenlain hahahahah

Elyn said...

hadoi..... teruk camni. last week kot ujan lebat gile. i dgr bebetui belakang umah kene sambar!!! mak aiii nasib baik semua plug dh off.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop