@ 777

Friday, May 28, 2010

Ibu suka nombor 7. Pada mulanyanya nak buat contest. Siapa yang dapat capture Follower 777 akan dapat hadiah. Tapi sayangnya tak sempat pula. Ibu sangat sibuk last week. Tengok-tengok dah pun 777. Ini Ibu sempat capture:


Di kesempatan ini, BabyIbu nak ambil kesempatan untuk ucapkan terima kasih atas sokongan semua. Luv u all.

P/s: Selamat Hari Wesak dan selamat bercuti - ramai balik kampung kan minggu ni - kami balik esok..yeayyy...

8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

mish.qist™ said...

haha..terasa bangga bile nampak ade muka kat dlm followers tu.

773 ;D
tengss baby ibu! :D

isabelle said...

wahhh..fofular betul yana!

azzamoro said...

ramai siut. glamer blog ko neh..hehe

Elyn said...

wah follower dh cecah 777. i pun ske nom 7. aritu blog count dh 77777 tp i lak terlepas huhuhu

pss yana cantik rumah baru!!

Drama Mama said...

cantiklah layout baru! congrats ramai betul followers blog u ya yana!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Oyis said...

glamer u! ;)

qaseh said...

nice wajah baru blog ibu ni...love it

Rugby rules said...

what do you mean by 777? is 777 have a great meaning for you? what is it?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop