@ Kenapa?

Monday, May 3, 2010

Kenapa bila hari Isnin rasa sangat malas? Rasa macam takde mood je nak mula kerja. Rasa macam nak rehat-rehat je sambil golek dengan Ammar. Rindu kat Ammar. Haihhhhh.

Our moment

P/s: Kecoh macam pergi kerja je kan. Padahal dok umah, Ammar g umah MIL je pun. huhu.

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Elyn said...

mmg senin hari malas kot ekekekek

isabelle said...

standard la tu..ada hari kita selow sikit.

nurulazham said...

biselah..mesti teringat karenah ammar kan..huhu

ummumishkah said...

samalah kita, me pun sedang rindukan anak2 yang skg pi kindie...

akmafaizal said...

itula naluri seorang ibu..harap anak2 nnt bila besar tak lupakan kita. Amin

Rugby rules said...

here is some good funny moment in the post..

Rugby rules said...

the boy is very excited to reach the things..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop