@ Kisah Hari Ini

Monday, June 28, 2010

Hari ni sangat sibuk. Kat fakulti uruskan a few things. Uruskan pasal RA dan juga pasal SLAB. Banyak betul prosedur nak kena buat. Sebab Ibu bz, apa kata pergi jengok blog kawan baik Ibu. Ada cerita pasal kami dulu kala. Ada gambar zaman tok nadok lagi. hehe. Enjoy!

Ammar dan Mia (Anak teruna Ibu dah pandai ambil gambar pegang bahu anak dara orang ni - huhu)

P/s: petang-petang sikit Ibu update cerita ya!!

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Sidratul Muntaha said...

amar..
tgn tu cover yerk.
kecik2 ade mapun..
dah beso takleh.
ekekekke.
salam singgah.
lama tak tinggalkan komen.

Fana Flora said...

sexyla mata amar :D
comel la rambut mia

Oyis said...

hehe lagak ammar kt sini mcm romeo hehehe...

*∽ IZAN ∽* said...

ahahahha.. jaga-jaga.. cepat dapat menantu karang! ha ha

BabyIbu said...

Sidratul - salam singgah - tu ahh dh pandai nak pegang2 pula - huhu

Fana - sexy? ke sepet - keke - rambut mia mmg comel

Oyis - keke - muka cntrol hensem tu

Izan - haha - kasi abis sekolah dulu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop