@ Dah balik

Tuesday, June 15, 2010

Wah..lamanya tak buka blog. Maaf sangat-sangat. Ibu sangat sibuk dengan kenduri dan Internet kat rumah tak elok (bukan tak elok lagi dah - kira takde). Kalau dulu jadi pengantin rasa sangat penat tapi jadi tukang urus pengantin ni lagi sibuk rupanya. Mula-mula sibuk kemas rumah, kemudian sibuk kenduri, lepas tu sibuk kemas rumah balik. 

Semalam dah bertolak dari Kedah. Sampai terus flat. Maklumlah dah seminggu tidur tak cukup plus kena riba Ammar selama 5 jam. Lenguh. Hari ni baru la mencari lap top dan charge. HP pun baru nak on kan balik setelah beberapa hari hilang entah ke mana. 

Apa-apa pun Alhamdullilah kenduri berjalan lancar. Nanti Ibu update banyak cerita k. Ni tengah kems-kemas barang sikit.

P/s: Kepada Shira, HP hilang tak tahu ke mana. Nak msg alamat tapi nombor dalam HP tu. Maaf sangat-sangat.

4 kawan BabyIbu berkata-kata..:

isabelle said...

welkam bek. slmt kembali bersiaran

maszmadi said...

uih.. cbuk yerk, ciannyer, smpai ilang HP, musti letih + sedih kan..

AshAnas said...

yana... xpe... blom de rezeki kita nak jumpa kan... dok tunggu gak msg or email yana... tp faham mmg susah nak berinternet kat area umah yana tu... taman permata kan?

BabyIbu said...

Shira..ha ah kat situla..sori sangat..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop