@ Huggies Playtime is BACK! Redemption Program

Sunday, July 4, 2010

Ingat tak Ammar pernah redeem Huggies train? Huggies train macam kat bawah ni. Ibu redeem kat Giant Kota Damansara. Masa pergi stok dah habis. So Ibu tinggalkan borang dan kupon kat situ. Tak sampai sebulan diorang pos ke rumah.

Ammar suka sangat main dengan train tu tapi sekarang Ibu simpan sebab train tu sangat ringan dan mudah terbalik. Kalau letak atas karpet oklah. Rumah baru takde karpet. Takut Ammar terbalik kena simen pula nanti.


Baru-baru ni Huggies dah lancarkan balik Redemption Program ni. Daripada 1 Jun 2010 sehingga 31 Mei 2011. Lama lagi tu. Sempat nak kumpul point dan redeem. Maklumat lanjut KLIK SINI.


5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Ain said...

ain pun tengah kumpul gak nie....

belum pernah redeem lagi sebelum nie...

Imma said...

Kalau CD-ing tak dapat laa redeem agaknyaa erk..hihihii

http://babycool-one-stop.blogspot.com/

Fiza Nordin said...

anak saya mmg pakai huggies tp ketinggalannye saya ni...tak tau pulak ade program redemption camni... camne nak buat redemtion & ape yg nak dikumpul untuk redemp tu?

BabyIbu said...

Ain - kumpul jgn tak kumpul

Imma - hehe

Fiza - potong ada point kat sampul huggies tu - jadilah ahli kelab huggies..

Sumijelly said...

mari kita memeriahkan huggies..hehehe


Sumijelly.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop