@ Pesanan Dah Sampai

Tuesday, July 20, 2010

Semalam Ibu pergi ambil botol Weego. Warna-warni. Cantikkk kata Ammar. Diharap yang membuat pesanan boleh uruskan pembayaran dan Ibu akan uruskan penghantaran. Hari ni Ibu kursus lagi. Jadi mungkin esok atau lusa Ibu akan mula pos bersama dengan hadiah Warkah Untuk BabyIbu. Harap semua bersabar ye. Oklah nak siap ni.

Nasib baik pergi ambil naik kereta


Warna warni kan?

Model nak masuk gambar tapi tak nak posing diam-diam..

Maklumat lanjut KLIK SINI

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Me_Lina said...

heheheheh dh nmpk dh alya punya... heheheh...

nad said...

kalau botol yang kecik siap pos berapa eh? ade special price ker?

sarah kalam said...

hye.sy nk juga botol tu..ade lg x??
yg besar tu 8oz ke?

Farra Dhelina said...

weeee cumillll

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sungguh warna warni :)

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cantik arrr botol2 weegoo tu yana..
meriah and ceria jer nampak
nasib ler takde anak kecik lagi...kalau tak, harus gark ler membeli ngan yana...cute ler botol2 tu

BabyIbu said...

lina..tungguuu

nad..email eh..

sarah..email juga ye..besar 9oz

farra..mmg cumil

eliss..tu aaa..kalau kaya mau angkat saatu kaler satu

zana..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop