@ Sembunyi konon!

Thursday, August 26, 2010

Pernah tak korang simpan barang (contohnya barang berharga macam barang kemas ke duit ke geran tanah ke) di satu tempat tersembunyi. Konon kalau pencuri cari pun tak jumpa la. Sekali, korang pulak tak ingat kat mana dan carik tak jumpa-jumpa. Pernah? Ibu tengah alami ni..waaaaaaaaaaaaaaaaa. 

P/s: Tulah pandai sangat. Sembunyi konon. Last-last sendiri cari pun tak jumpa. Padan muka. Huhu. Kena call Los dan Faun ni suruh tolong cari..

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

kinna said...

try cari smbl baca ayat seribu dinar..insyaAllah jmp blk :)

atoyis said...

tu la..kak su pon tgh cari polisi insurance ni..tah mana tah letaknyer

MamaYatie said...

hihihi..selalu yer sorok2..br2 ni sorok duit pas tu langsung lupa..tiba2 lepas konon2 nak sorok duit tmpt sama..terjumpa la duit yg disimpan sblm tur...wahh...best3x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop