@ Bugslock - Gelang Ubat Nyamuk

Thursday, October 28, 2010

Ingat tak entri pasal ubat nyamuk dulu? Kisah nyamuk yang asyik gigit Ammar sampai bengkak badan Ammar. Salah seorang reader cadangkan Bugslock. Apa tu Bugslock?. Mula-mula Ibu pun tak tahu. Rupa-rupanya gelang ubat nyamuk. Ibu pun search la. Jumpa kat blog MyAvenue888. Macam ni rupanya.


Ala-ala gelang boleh pakai kat tangan atau kaki untuk jauhkan nyamuk. Macam Ammar kulit sensitif, Ibu letak la hujung kaki. Bau macam serai wangi. Berkesan tak? Alhamdullillah ada nampak beza la. Bila pasang tu kurangla nyamuk gigit Ammar.Cuma lepas guna tu kena terus simpan dalam plastik die balik. Kalau tak nanti hilang bau tak berkesan. Harga die satu RM15 tapi sekarang promosi beli 5 dapat free 1. Nak tau lebih lanjut KLIK SINI.

Jadi aksesori pun bolehhhh

Selain Bugslock, ada beberapa lagi barang yang menarik kat MyAvenue888 ni antaranya ialah:





Untuk pengetahuan, MyAvenue888 antara penaja bagi Contest Gaya Si Comel Berbaju Raya so pemenang nanti dapatla beli barang-barang diatas tu ha.

4 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Aleyn said...

1st time dengar lah pasal Bugslock ni...menarik...

Oyis said...

bau repellent yg kita sapu sendiri tu pon mmg bau dia ala2 serai wangi, so mmg patutnya jadi la kan bugslock ni utk halau nyamuk. bagus info ni, nnt balik Msia bole cari hehe..

Hezesuze said...

sgt unik!!! ohw weols tiap2 hari terjah blog itu...huhu

Rugby rules said...

so mmg patutnya jadi la kan bugslock ni utk halau nyamuk. bagus info ni, nnt balik Msia bole cari hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop