@ Di Jitra

Wednesday, October 6, 2010

Kami di Jitra ni. Sampai malam tadi. Ammar pula tak berapa sihat. Sakit tekak agaknya. Asyik menangis. Makan minum tak nak. Asyik Ibu, Ibu, Ibu. Kena pujuk minum air masak banyak-banyak. Pagi tadi sempat makan Moi Sup tepi Sungai Korok Jitra sebelum Ayah pergi kerja. Mengidam la konon. Huhu.

Moi Sup favourite dari zaman sekolah menengah

Ammar dengan tak mandi pergi makan moi sup..dappp kata Ammar

Esok dah balik KD. Esok Insyaallah ibu umumkan hadiah dan tambahan sponsor ya. Till then.

8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

SEO Training kanpur said...

keep it up this nice post with a sweet baby.

SEO Training kanpur said...

your baby is really cool.I think you have good guidance to your baby.

imluvka said...

bihun sup kt situ mmg d best...;p

BabyIbu said...

moi sup tu - bubur nasi tapi lagi lembik macam untuk budak (moi) makan dengan sup. Sup die yang terbaikkk kat sini.

BabyIbu said...

moi sup tu - bubur nasi tapi lagi lembik macam untuk budak (moi) makan dengan sup. Sup die yang terbaikkk kat sini.

MAMASYAZA said...

memang sedap, bihun sup kat situ, tpi dah lama gak akak tak singgah makan.
lama gak tak makan moi sup. akak pun org jitra gaks..ahakkkkk

'NuReeN' said...

mmg citu the best kak.. my PIL dok jitra.. klau blk mintak asben g belikan

Aleyn said...

Nampak semuanyer menyelerakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop