@ Jumpa Eja, Aisyah Sinclair dan Sari Yanti

Monday, October 25, 2010

Seperti yang korang tahu, spek Ibu kan patah. So petang semalam pergila buat cermin mata baru kat The Curve. Maafla tak ambil gambar pula kat situ. Ibu ni kira tak termasuk blogger tegar. Memanjang lupa ambil gambar. Hehe.

Ok berbalik pada tajuk di atas, lepas buat cermin mata tu. Ibu pun turun ke tingkat satu. Sekali tengok Drypers ada buat fuction. Ibu lalu jelah. Sekali tengok-tengok ada beberapa muka dikenali (eceh macam kawan pula). Terus Ibu snap. Tapi blur-blur sebab orang ramai. Oklah layannnnn.


Eja dan anaknya - muka tak nampak pula. Nampakla muka suami Eja. Tapi tak boleh snap sebab ramai sangat orang. Semua orang berdiri jadi susah la sikit.


Sari Yanti dan Aisyah Sinclair serta anak mereka. Aisyah Sinclair make up very light. Sangat cantik. Yelah Pan Asian.


Kawasan celebriti duduk - semua sibuk dengan anak 


Gambar last sebelum semua beredar. Semua macam sibuk so malas nak pergi tangkap gambar one by one. Plus Ibu pun sibuk dengan Ammar dan stroller bagai. Ni pun minta Ayah ambil. Err cerita pasal Drypers ni tak habis lagi tau. Tunggu kesinambungannya..hehe..

9 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mummy Zara Sofea said...

sy pun pegi smlm..kebetulan g ikea, tgk2 ade event drypers...


oo..sari yanti rupenye..dok pikir2, spelah pompuan tue.

Hezesuze said...

wah jumpa artis ye uols..ishh kalo weols kompom snap picta yelaaa bukan nye senang jumpa kan ahakss

Ummi Hanie said...

sy pun penah jumpe aisyah sinclair..ada kaitan sedara tp jauh la sikitt..masa jumpe tu dia ank dara lg..mmg sgt putih dan lawa tnpa mekap ...

[ F a i s y a h ] said...

saya pun pergi jugak tapi hari sabtu. dapat drypers free..hhehehe

masa saya pergi sabtu tu saya nampak rita rudaini dengan anak dia dan sorang ppuan teman dia. teringin nak tegur tapi dia nmpk macam x ramah jer, tapi kalau saya tegur jugak, mungkin ramah la kot**takkan tak pasal2 rita nak senyum2 pulak ye tak?

hmmm, kurusnya rita rudaini..

Huda said...

best tu jmpe artis :)

Mama Zharfan said...

best nya :) anak eja nampak comel

eima said...

drypers ade wat function pe ??

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah best tue... tak join sekali ke???

Ummi AmnaAmzar said...

sorang lagi tu sape?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop