@ Kenduri Daging

Saturday, November 20, 2010

Dari raya pertama sampailah hari ni kami tak habis-habis kenduri daging. Maklumlah kat Kedah Perlis ni ramai saudara mara. Pagi, petang dan malam ada saje jemputan kenduri. Ayah sampai panas badan angkara makan daging banyak sangat. Ibu memang dah tak boleh makan lagi dah. Semua daging. Sup daging, daging bakar, daging masak kicap, gear box pun ada, eh pendek kata semua daging. Semalam jumpa ikan goreng dan gulai ikan rasa macam heaven pula. Hehe.

Ini pun sekejap lagi nak pergi kenduri lagi ni. Oklah nak bersiap-siap. Kalau kat Jitra, paham-pahamla tak boleh nak bersiaran selalu. Internet takde. Kena ambil giliran guna broadband. Oklah till then.

Sekadar hiasan ikhsan dr Mr. Google

1 kawan BabyIbu berkata-kata..:

kinna said...

tu la..smp muak dh tgk daging..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop