@ Toy Box

Monday, November 22, 2010

Kat rumah pakai mainan Ammar semua simpan dalam kota IKEA. Tapi sekarang dah penuh dan bersepah-sepah. Sebab mainan kecil (blok lego, rail keretapi) dah bercampur aduk dengan mainan besar. Bila Ibu suruh simpan, memang la Ammar simpan. Tapi die longgok je semua, sama ada dalam kotak atau pun tepi kotak. Takpelah Ammar, sekurang-kurangnya ada usaha nak simpan.

Ni gambar time Ibu kemas la

Ibu tengah berkenan Toy Box ni. Little Tikes punya. Ada sesiapa tau tak kat mana jual. Kalau bukan yang ini pun, mana2 jenama toy box yang besar dan cantik macam ni. Err tapi yang murah-murah la. Hehe.


P/s: Hari ni sibuk tulis jurnal - esok ibu update cerita pasal contest ya..

1 kawan BabyIbu berkata-kata..:

CatlinaFly said...

samalh..nak kena cari toybox gak nih..bersepah2 mainan e-ein nih huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop