@ Please, Please, Please

Tuesday, December 7, 2010

Rasanya ramai tahu lagu "Please, please, please, jangan nakal-nakal" dendangan Alif Satar. Rasanya juga ramai anak-anak kita yang suka ikut bila bahagian "Please, please, please" tu. Kalau lagu tu berkumandang dalam kereta, Ayah mesti nyanyi macam ni:

Please, please, please
Abang jangan nakal-nakal
Nanti Ayah Puk
Baru tahu

Ammar pun terikut. Semalam Maksu die buka lagu tu kat YouTube. Ammar pun ikut. Tapi versi die ditujukan untuk Ibu (sebab die tak nak die kena puk). LAyan...(siap pegang 'mikrofon' dan lambai tangan pada 'peminat'). Heh.


5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

cik me3ko said...

ammar-ammar-ammar...

lama auntie tak jumpa kamu!/
winduuuuuuu.

mamaAliff @ salmi said...

pis pis pis.. serupa mcm aliff la ammar..heheehh

Mama Zharfan said...

comelll sgt! hehehhe

yantz-yeem said...

alooo..comeinya ammar!!!!suara pon sodappppp

Fana Flora said...

pandai ammar nyanyi. ada style la pegang mic. kih3x
nnt birthday ibu, ammar jgn lupe nyanyi utk ibu ammar :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop